Reseplaner

Har haft lite panik över att jag knappt hunnit se någonting av USA sedan jag kom hit. Vill ju ändå passa på att resa så mycket som möjligt när jag väl är här. Idag insåg jag att jag var i tre stater bara första månaden. Slut på paniken.
-
När jag slutat jobbet ringde Nicole och vi gjorde ett försök att planera lite inför sommaren. Som det ser ut nu kan det tänkas bli en långhelg i Chicago inom en snar framtid. Jag och Mikaela har även lite planer på att läsa en weekendkurs där man får åka till Montreal i Canada över en helg. Sedan så vill jag hinna se Washington D.C också. Huvudstaden som mer eller mindre tillhör Columbia. Tycker det är komiskt. Varför? Liksom.
-
Nu till våren kommer NYC bli lite väl välbesökt från min sida. Om jag och Mikaela någon gång får tummen ur, åker vi antagligen dit i mitten av april. Andra helgen i maj åker jag dit med mina föräldrar. Ska bli spännande att se både Boston och New York City med min guide till mamma. Hon är människan som hittar och kan allt om ställen hon aldrig varit på. I början av juni kommer ännu mer sverigebesök. MINA KÄRA VÄNNER. (Tänker dock inte ropa hej förrän det är bokat). Då blir det ytterligare en weekend i NYC.
-
Florida får jag antagligen inte se förrän fram mot hösten/vintern, efter orkansäsongen. På så sett slipper jag nämligen lite vintervinter, och får istället en vecka av sommarvinter. Kalifornien, och möjligtvis Hawaii, spar jag på till min resemånad. Måste ha något att se då också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0