Another Day In Boston

Imorse kom Marina hit och käkade en speedad frukost innan vi körde mot tåget. Inne i Boston bytte vi till tunnelbanan och åkte mot Boston Common, för att gå till Starbucks och köpa kaffe medans vi väntade in Nicole. Satt kvar där ett bra tag eftersom det började regna. Jag har inte träffat Marina på jag vet inte hur många veckor, och Marina har gömt sig för Nicole sedan dom var på training school tillsammans. Två veckor innan mig. Så där fanns ju lite att ta igen.
-
Sedan tog vi oss i nackhåret och pallrade oss vidare i duggregnet mot Newbury Street. Utan paraplyet som låg kvar hemma på mitt skrivbord. Fick med mig en fransväst från H&M och 7 par trosor från Victoria's Secret. Nu får man 7 par för samma pris som man fick 5 par sist. WEHO säger både garderoben och jag.
-
När klockan närmade sig halv 7 sa vi hejdå till Nicole och började gå mot tåget. Är så, så glad över att jag tog med min Iphone hit. Använder kartan där var och varannan dag. Hade inte hittat någonstans utan den. Snacka om life-saver. Hoppade av vid min tågstation och inte hade jag fått någon böter idag heller. På vägen hem körde vi igenom drive thrun på Dunkin' Donuts och äntligen fick jag min flötiga donut med socker på. Den jag köpte igår smakade typ bagel med choklad. Fett missnöjd blev jag. Men nu är jag glad igen.
-
image description
Nicole och jag på Newbury Street
-
image description
Marina och Nicole
-
image description
I sådana där hus ligger nästan alla affärer på gatan. Påminner det er möjligtvis lite om England?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0