Parking Ticket

image description
-
Japp, fick min första parkeringsböter någonsin igår. Fattade ingenting när min värdpappa kom in imorse och sa att det satt en lapp på min bil. Bra att jag är så uppmärksam. Hela $5 gick det på. Vilket betyder inte ens 35 kronor, haha. Himla passande att jag skulle träffa Klaudia idag som var skyldig mig pengar. Hon tog dom och drog till San Francisco, men nu är hon hemma igen. Imorgon ska jag åka till tågstationen och släppa ner en sedel i lådan, så jag slipper böta ännu mer.
-
Rachel hade som vanligt dans direkt efter skolan idag. Satte mig ute på en bänk och solade med en mamma till en av dom andra ungarna. Hon kom från Alaska, som tydligen är exakt som jag föreställt mig. Skog och snö. När dansen var slut åkte vi hem och tog en promenad med vovven. Sedan gick vi tillbaka till huset och mötte Ben vid skolbussen. Slängde in väskorna i huset och hoppade på varsin cykel. Plockade upp två ungar till och så cyklade vi runt i över en timma. Fick hela 23°C varmt, så det var perfekt cykelväder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0