The Movies

Fick reda på att Mirror Mirror hade premiär idag. Ändå kunde jag ränka på fingrarna hur många vi var som satt i salongen. Sist jag var på bio var det lika dant. Premiärdag, men knappt några folk. Känns inte riktigt som att det går runt att ha en biograf i nästan varje stad.
-
Efter Bens fotbollsmatch åkte jag tillbaka hem och så kom Amanda förbi. Vi käkade pizza och hängde lite innan vi åkte mot bion i East Bridgewater. I varsin bil. Samåka är väl onödigt? Skämt osido. Hon var tvungen att åka hemåt direkt efter bion och det var inte direkt gångavstånd till mitt hus. Vi båda var överens om att filmen inte helt och hållet levde upp till sina förväntningar. Den var inte dålig, men den kunde varit bättre.
-
Nu sitter jag häri min säng, halvdöd som vanligt. Imorgon ska jag in till Boston och träffa Nadja. Kanske, kanske blir en bio då med. Den stora grejen här just nu är The Hunger Games. Så i så fall blir det den. På söndag ska vi till outleten, så Nadja sover här imorgon natt eftersom hon bor på fel sida stan. Äntligen får min värdfamilj träffa en utav mina vänner. Dom lyckas alltid befinna sig någon annanstans när jag har folk här.
-
image description
Bion
-
image description
Jämför storleken på popcornbunkern med storleken på våra huvuden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0