March 16

Vaknade precis upp efter ett nap med kissen. Skönt att jag äntligen träffat någon som sover mer än vad jag gör. Hade planer på att gå ut och gå, men jag fastnade i sängen med godispåsen istället. Så var det med det.
-
Klockan 3 pm ska jag åka och hämta Rachel hos hennes kompis, för att hinna tillbaka hem innan Bens skolbuss kommer. Sjukt vad jag har blivit bortskämd med långledigt på dagarna den här veckan. Sedan är det dags att hetsäta innan vi ska vidare till karaten. Efter det ska vi käka middag på Wendy's innan vi plockar upp vovven på vägen till fotbollen. Haha, min värdpappa glömde stackars Emerson på hunddagiset igår, så han fick sova över där.
-
Nu ska jag lyfta arslet från sängen och börja fundera på vad jag ska ha på mig ikväll. Jag och fyra kömpisar ska till en karaokebar efter jobbet och jag kör direkt till Linda efter att jag lämnat vid fotbollen. Which means, jag måste bestämma mig nu.
-
image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0