Time flies

image description
-
Jag hade inte blivit ett dugg förvånad om jag vaknade upp imorgon och det visade sig att jag redan hade varit här i ett år. Igår hade jag varit här en månad och imorgon är det fredag igen. Vart tar tiden vägen? Känns som jag kom hit förra veckan.
-
Haft världens slappaste jobbdag idag. Efter att jag skjutsat Rachel till skolan kom Julie hit och så åkte vi vidare till Target. Fikade på Starbucks innan jag drog med henne in för att hitta presenter till min kiddo. Slutade med att jag kom ut med en sak till ungen och fyra till mig. Kommer spara jättemycket pengar här.
-
Rach hade lång dag i skolan idag, så jag hann hem och äta lunch innan jag skulle hämta för att köra till hennes playdate. Jävlar i min låda vilket fint hus hennes vän bodde i. Det visste dom om också, såklart. Åkte hem och gled runt själv någon timma innan jag gick ut och mötte Ben vid skolbussen. Gav honom hans älskade peanutbutter and jelly-macka och sedan plockade vi upp Rach igen för att åka till karaten. Kom hem, kastade in lite mat i micron. Åt. Slut på jobbdagen.
-
Imorgon ska jag till IKEA och träffa två svenska tjejer, varav en göteborgare. WEHO. Blir alltid så chockad när jag träffar nya människor här och inte är beredd på dialekten. Ska bli gött att lyssna på lite riktig svenska, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0