March 2

Idag fick jag sluta 1,5 timma tidigare än vanligt, eftersom min värdpappa tog ungarna direkt efter karaten. Terroriserade Marinas telefon tills hon svarade, men hon valde att sova framför att träffa mig. Asshole är du. Så jag åkte till Target i Stoughton för att kolla om dom hade en docka jag letat efter till Rachels födelsedag. Och JA, där fanns den! Så nästa vecka ska hon få en jättebarbie vid namn Elsa From Sweden. Hittade även svarta strumpbyxor som jag letat efter överallt sedan jag kom hit. I hela Boston, men nä. Nowhere to be found. Tills nu då.
-
Har precis återhämtat mig efter 2 minuter av ren smärta. Behövde något att roa mig med under kvällen, så jag köpte med mig en tandblekning hem också. Dum idé. Trycker in bettskenan i munnen och efter 3 sekunder måste jag kasta mig över handfatet med tårar som sprutar åt alla håll och kanter. Vem gör en tandblekning som bränner sönder hela munnen?!! Det undrar jag. Tryckte in den igen och led i två minuter, sedan gick det inte mer. Kommer inte kunna äta på en vecka.
-
Imorgon har Rachel sitt födelsedagskalas i en simhall här i närheten. Ska bli askul, men självklart krockar det med mitt tåg till Boston. Ska käka middag med massa svenskar på kvällen och mina tåg går ju inte oftare än varannan timma. Känns dumt att gå tidigare från kalaset som bara är två timmar, men det är tråkigt att komma försent också. Tough decision. Efter middagen ska jag hem till Mikaela på sleepover. Ska bli ooooerhört spännande att utforska den norra delen av Massachusetts.
-
image description
Dödens tandblekning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0