Vi hade iallafall tur med vädret

Snacka om kaotisk dag. Ena ungen testade sina gränser lite väl mycket igår, vilket betydde ingen screen time idag. Lägligt till andra ungens karate, då iprincip enda underhållningen är att spela på Ipaden. Livet var så gott som över imorse när han kom på det.
-
Hämtade upp Rachel och hennes två vänner när dom slutade preschool för att köra till gymnastiken. Fyllde man år i mars fick man en present. Rach och ena kompisen fyller år denna månaden, men inte den andra. Så present till två av tre. Kaos igen.
-
Både jag och alla tre ungar överlevde hela vägen i båt-minivanen. Alltid lika spännande att köra den. Väl hemma underhöll dom sig med ansiktsmålning medans jag plockade ur diskmaskinen. Har aldrig sett så söta barn innan. Den ena målade sina ögonbryn blåa och den andra målade sitt ansikte helt rött. Höll på att glömma av Bens skolbuss, men kom ihåg i sista sekund. Min hjärna är fortfarande ofunktionell här, så jag glömmer allt jag inte skriver ner. Too much things going on.
-
Helt plötsligt var klockan 20 minuter innan karaten börjar, vilket ingen av oss hade haft en tanke på. Den som lyckas skynda på barn ska ha ett nobelpris. Endast 3 minuter för sent hade jag iallafall fått in alla kiddos i bilen, ändå rätt nöjd med mig själv.
-
Fick pengar av min värdmamma till pizza som vi skulle käka mellan karaten och fotbollen. Alltså, förstår ni nu hur många sporter amerikanska barn går i? ALLA sporter. Glömde såklart beställa maten i tid, så vi fick vänta i 25 minuter innan den kom ut. Skynda på barn att äta mat är nobelprisvärt det med. Blev lite pizza över, så jag packade ner den i en kartong. Kartongen glömde jag på bordet i restaurangen. Iväg till fotbollen med älskade GPSen som sa att hallen låg i skogen. Tur att Ben funkar som en GPS ska göra. Väl där mötte jag min värdmamma och så bytte vi bilar. Fick köra min värdpappas BMW hem. Första gången i en sådan. Kände mig lite, lite tuff. Gav igen för alla gånger jag blivit bländad av folks helljus, då jag verkligen inte hittade vart man stängde av det.
-
image description
Pölen från bilfönstret, därav blänket. På torsdag ska det bli 18 grader


Kommentarer
Emma

Säkert tecken på att Bryan godkänner din körning när han låter dig köra hans bil ;)

2012-03-07 @ 18:20:27
URL: http://nilima.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0