March 7

Idag hade Rachel costume day i skolan, vilket betydde att hon fick klä ut sig i maskeradkläder. Hon drog på sig en jättefin Alice I Underlandet-klänning med matchande skor och diadem, men så var skorna för små. Istället för att bara ta ett par andra skor så var hon såklart tvungen att byta hela outfiten. Så av med den klänningen och på med en Tinkerbell-klänning som inte alls var lika fin. Alice-hårbandet skulle hon fortfarande ha kvar och ett par silvriga skor på det. Sedan var hon nöjd. Hela dagen. Har aldrig sett henne på så bra humör som idag.
-
När hon kom hem från skolan var det straight to bed för ett nap som gällde, då hennes älskade vän Ellie skulle komma över. Hon är 4 år äldre och Rachel älskar henne lika mycket som hon älskar hunden sa hon idag. Förra veckan berättade hon för mig att dom ska gifta sig, eftersom det är tillåtet i Massachusetts. Ellies bror är bästa vän med Ben, så dom kom hem med skolbussen tillsammans lite senare. Firade Rachels födelsedag, igen, med att käka cupcakes på gräsmattan och så fick hon öppna 3 paket som hon sparat från kalaset. Hennes riktiga födelsedag är på fredag, så då får hon ännu fler paket. Snacka om firad unge.
-
Middagen idag var den första vettiga vi haft sedan jag kom hit. I vanliga fall är det utan tvekan den värsta måltiden på dagen. Alla är trötta och båda två stänger av öronen. Leka med maten tills man får 3 demerits brukar vara underhållande också. Men idag var dom så skötsamma så. Tror jag har vädret att tacka för det. Rachel kläckte till och med ur sig "I love you, Alex". Söt eller?
-

Jag och min bästisss
-
image description
Hur awesome väder? Första dagen i år som jag inte frös när jag gick ut
-
image description
Cupcakesen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0