Last Night Out

Idag var det mammas och pappas sista kväll här. Kommer kännas helknäppt och jättetråkigt när dom åker hem. Efter två veckor har jag börjat vänja mig vid att dom är här på dagarna och bara bor en våning upp. Efter imorgon vet jag inte när jag får se dom igen. Eller peta på dom, som pappa sa.
-
Tog tillfället i akt och åt en sista middag ute på The 99. Har blivit mina föräldrars favoritrestaurang efter deras veckor här. Typisk amerikansk inredning med goda köttbitar och god majs. Efter efterätten åkte vi tillbaka hem för att hänga lite med min värdfamilj innan läggdags. Imorgon blir det inte mycket mer än hej och hejdå, då alla åker iväg till skolor och jobb tidigt på morgonen. Jag får dock några extratimmar hemma innan dom åker till flygplatsen.
-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0