Mikkan Pikkan

Min fina Mikaela träffade jag för första gången på Heathrow airport i London, för 106 dagar sedan. (Tror för övrigt att jag glömde hojta till här när 100 dagar passerat, men nu är dom förbi iallafall). Sedan spenderade vi 5 dagar tillsammans på training school i NY, innan vi båda lyckligtvis hoppade på samma buss därifrån för att åka till våra familjer i Massachusetts. Sedan dess har vi hängt helg in och helg ut, i tre och en halv månader. (Med vissa undantag dåra).
-
Mikkan är frugan jag aldrig hade och även en utav mina närmaste vänner här. Gillar ni vad jag skriver om dagarna så tycker jag helt klart att ni ska ta en kik på hennes blogg också. Gillar ni inte vad jag skriver borde ni också titta. http://mikaelastahlen.blogg.se/
-
Goa glada oss i NYC för några helger sedan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0