May 30

Idag har 4 månader paserat, på pricken. Tänka sig vad fort tiden kan gå, även om maj månad nog varit den långsammaste hittills. Fast jag gillar när det går långsamt, så jag får känna att jag är här.
-
När jag lämnat Rachel i skolan imorse la jag mig och sov en timma till, medans tvättmaskinen var igång. Sedan skulle jag ta ut vår lilla valpis, men hon har blivit sjuk och ville hellre lägga av fyra högar spyor på köksgolvet. Jag spydde nästan dubbelt så många gånger under tiden jag torkade upp det.
-
Efter att jag käkat min frukost till lunch åkte jag tillbaka och plockade upp Rach och hennes playdate. Dom dök ner i poolen direkt och stannade i tills vi var tvugna att möta Ben vid skolbussen. Sedan pågicks ytterligare någon timmas lek samtidigt som jag lagade tidig middag. När den var uppkäkad bar det av till T-ballen (baseball, fast man slår bollen från en pinne istället för att någon kastar) där vi mötte upp min värdmamma och jag fick sluta för dagen.
-
Åkte vidare till Target och TjMaxx där jag lyckades bränna av $30 på ingenting. Känns alltid lika bra när jag gör så. Fick även reda på största delen av mitt sommarschema nu på kvällen och det visade sig att jag får det rätt bra i sommar också. Go summer camps!
-
Bild från training school i januari


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0