October 5

Sitter just nu ute i 26 graders värme och smäller i mig en cinnamon bun från IKEA. Missade kanelbullens dag igår, så var tvungen att ta igen det, hehe. Båda mina ungar är på playdates, så jag gjorde ett ärende hit åt mina värdföräldrar och lämnade tillbaka två garderobsdörrar. Utan kvitto. Ibland går det bra minsann.

Resten av dagen har spenderats åt halloweendräktsletande med Lilly. Hittade vi något? Nä. Vill vara en unicon, men anar att det kommer bli alldeles för tidskrävande att genomföra. Så, tips någon?

Om en timma ska jag plocka upp barnen mina igen och åka till McDonalds. Sedan ska jag iväg till Cambridge där Lindas hejdåfest äger rum. Alltså Linda, ÅK INTE HEM.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0