Hair Color

Igår drog jag tummen ur röva för att göra vad jag borde gjort för flera, flera månader sedan. Gå till frisören. När Sandra var här i juni klippte hon av ett par centimeter, men bortsett från det hade inte mitt hår sett en sax sedan november förra året. Ni kan ju tänka er vilket svall jag hade ute i topparna. Inte. 
 
Hur som haver lyckades jag googla fram ett ställe här i närheten som verkade bra och åkte dit. Gick ut med ett 5 centimeter kortare hår, som hon färgat ljusare när jag ville ha det mörkare. Dessutom var slingorna så tjocka att mitt hår var randigt. Så imorse åkte en arg Alex tillbaka för att få det omgjort av en annan frisör, som ville ha betalt. Men jag vägrade såklart. Slutade med ägaren kom ner och bokade in en tid med samma frisör jag hade dagen innan, 4 timmar senare. Ännu mer arg Alex.
 
Kommer dit vid uppgjord tid, men tror ni hon är där? Nej. Istället dyker hon upp 40 minuter senare. Skitsur Alex. Tyvärr var det en trevlig frisör, så när hon väl dykt upp kunde jag inte vara bitter längre. Andra gången gillt blev det för hennes del, då jag nu sitter här med mörkare, orandigt hår. Där emot inte blont längre, utan brunt. Alltså, ta mitt råd och gör inget mer än att toppa håret i det här landet.
 
 
 


Kommentarer
Emma

Önskar att jg vetat att du letade frisör, kunde rekommenderat hon som jag gick till, låg bara runt hörnet från huset typ. Hoppas att hon jobbar kvar iaf. Teri på Shangri-La är det iaf om du behöver klippa dig igen innan året är slut.

2012-09-13 @ 07:54:38
sandra

Åååh du är så himla fin!!!

2012-09-13 @ 13:59:26
Nicole

Like it! Love it! :) nu är det inte de tre blondinerna och Nicole längre ;)

2012-09-13 @ 14:08:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0