Tjaba Tjena Hallå

..VI SÄGER SÅ! 
 
Kändes dags att komma med en lägesuppdatering här igen, efter en si sådär 10 dagar sedan sist. Alltså, hur dålig är jag? Men till mitt försvar (innan ni klagar) så har jag precis kommit hem från... Bam bam baaaaaam; min tredje class på Harvard! Även om jag vid vissa stunder kommer på mig själv att tycka att delar av kursen faktiskt är lite intressanta, så är det fan den värsta kurs jag läst i hela mitt liv. Matte C, I miss yooooou. Här gick jag och trodde mig ha signat upp för en helt okej normal engelskakurs, typ camebridge-engelskan som man kunde läsa på vissa gymnasium. MEN NEHE NI! Här snackar vi historia, ekonomi och politik PÅ ENGELSKA! Alla mina favoritämnen samlade i en och samma kurs. Inte. Att man dessutom får lika mycket läxor att göra klart på två dagar som man fick på tre veckor i gymnasiet (ja, jag läste estet) gör mig bara ännu mer motiverad! INTE. Spenderar halva måndagen åt att (figurera ut ville jag skriva nu) klura ut i vilken ände jag ska börja. Kanske att skriva om filosoferna eller ekonomin i EU, eller varför inte börja på den 400 sidors långa boken som ska vara utläst om två veckor?
 
Så där har ni ursäkten och anledningen till min frånvaro här i lilla blöggen, samt att ni just läst hur alla mina måndagar, tisdagar, onsdagar och torsdagar ser ut (vägrade att blanda in helgen i det hela). MEN jag lever OCH nu är det bara 19 lektioner kvar. WEHO. 
 
Tänkte även säga att jag absolut inte har glömt av min cali-resa eller vad jag har gjort under dem senaste helgerna som min blogg varit död. Förlåt igen. Men just nu spenderas all tid bortom plugg, jobb och dator åt att faktiskt ha någon form av liv här. Det är svårt, men det går. På helgerna. Haha, alltså jag orkar inte. Ska iallafall bättra mig och uppdatera oftare än var tionde dag. Promise.
 
Massa läxor och mitt fantastiskt fina block


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0