At the Airport

Satte klockan på 4.15 imorse, efter ungefär 3,5 timmars sömn. Snacka om komaläge. Min unges väns familj löste nämligen mina bilproblem och erbjöd mig en plats i deras bil. Slapp jag betala 500 kronor för parkering också.
-
Nu sitter jag utanför gaten och får väl snart boarda gissar jag. Har precis målat nagellack och dragit ner en kaffe, så jag börjar sakta men säkert vakna till liv. Rätt skönt att resan till San Francisco tar 6 timmar ändå, så jag får sova några timmar till.
-
Tänk att det bara är 7 timmar kvar tills jag får krama om min saknade Nadja igen. Vi kom ju hit på samma gång, men hon rematchade efter en kort tid och hamnade i Kalifornien istället. Under dagen ska vi försöka se största delen av SF och imorgon väntar en tur på Alcatraz.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0