August 15

Den tionde oktober kommer bli en utav livets konstiga dagar. En dag då man både skrattar och gråter på samma gång, fast åt olika saker. Det är nämligen dagen då min USA-bästis åker hem. Linda, som jag träffade för första gången över en middag på IKEA för 6 månader och 3 dagar sedan. Som jag har upplevt så otroligt mycket tillsammans med under tiden här. Som åker till Australien direkt när hon kommer hem, så jag inte vet när jag får se henne igen. 
 
Det är även dagen då mina päron gör comeback i Amerikat! Bestämdes idag. Tänk att det redan gått 3 månader sedan de var här sist. Tillsammans ska vi spendera en långhelg vid Niagarafallen och en långhelg i Washington DC. Can't wait. Bara två månader kvar. 
 
Pappa, mamma och jag i NYC


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0