May 31

Här sitter jag helt dyblöt och skriver. Åt precis en sen middag från The 99, i form av mina älskade chicken tenders doppade i honung. Sedan lämnades jag åt mitt öde. Ett ofrivilligt dopp i poolen, då min värdpappa slängde i mig med kläderna på, haha.
-
Sista dagen i maj rullade på som dom flesta andra dagar. Efter att jag lämnat Rachel i skolan åkte jag till veterinären för att hämna ut ny medicin till valpen. Sedan låg jag död på en solstol i närmare tre timmar, under tiden jag tvättade lakan. Resten av dagen vet jag inte vart den tog vägen. Ändå jobbade jag fram till lite innan 8, eftersom Ben hade baseballmatch och jag var hemma med Rachel.
-
Hon och jag hann med en hel del medan matchen pågick. Lekte med Barbies (lider varje gång), byggde skyskrapor med klossar och tittade på en utav Pippi-filmerna som mamma och pappa hade med sig hit. Dom har gjort succé i Rachels liv. Tackar gudarna över att dom faktiskt gjort en bra dubbning, även om rösterna inte riktigt är som dom ska. Speciellt inte Pippis. Men det funkar helt klart ändå.
-
Imorgon kväll ska jag in till Boston för en middag på Cheesecake Factory. Sedan spenderar jag antagligen natten hemma hos Nicole i Brookline och på lördag morgon åker jag tillbaka till Boston för att träffa Sandra och Carro. Är så glad över att dom kommer hit, mina fina.
-
image description


Kommentarer
Anonym

Åhhh, var hittade dem Pippi med dubbning? Letat efter de hur länge som helst nu men no luck :(

Vill ge antingen Emil i Lönneberga eller då Pippi till mina blivande värdbarn. MEN med DUBBNING : D

2012-06-02 @ 23:18:13
http://lofgren.blogg.se/

Dom beställde filmerna från Barnes and Nobles här i USA (barnesandnobles.com) och skickade dom till mig för att slippa frakten. Men jag tror säkert att du kan få hem dom till Sverige med för lite mer pengar! Tydligen måste det stå "Region 1" på för att kunna användas i USA också. Kram

2012-06-04 @ 05:09:56
URL: http://lofgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0