Memorial Day Weekend

Just nu sitter jag med benen i poolen och solar. Himlen är klarblå och poolen 25 grader varm. Linda stekte pannkakor imorse så det bjöds på lyxfrukost.
-
På måndag är det Memorial Day, som roligt nog firas hela helgen. Min värdfamilj är iväg så jag och hundarna har huset för oss själva. Bjöd hit Linda och Marina som kom redan i fredags kväll. Då gick vi ut och käkade middag, och jag testade hummer för första gången i mitt liv. Jättegott och jättedyrt.
-
Igår låg vi vid poolen hela morgonen och lyssnade på musik, tills poolen skulle städas igen. Då åkte vi och köpte dricka, tacos och guacamole. Efter en stund rullade även Marie in. Sedan satt vi ute resten av dagen, kvällen och halva natten, innan vi gick över gatan till mina grannar som hade graduation party. Visade det sig att det var bebott av en 20 och en 22 åring. Tänk att jag undgått att veta det i fyra månader.
-
Imorgon är jag ledig igen på grund av högtiden. Då ska jag kanske över till Linda, vars värdfamilj ska ha grillfest. Ibland skulle man nästan kunna döda för en fet grillad köttbit på sommaren.
-

-

-

-

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0