Hejdå Bästis

La precis på telefonen efter ett tredje hejdå och ett sista samtal med älskade Linda, som hoppar på planet hem om bara några timmar. Hem till Sverige, hem till en annan tidszon, hem till 12 timmar här ifrån. Linda, som jag träffade nästan direkt efter att jag kommit hit och som jag har haft vid min sida sedan dess. Tänk att man kan komma så nära varann på bara åtta månader.
 
Även om jag faktiskt har sagt hejdå till väldigt många utav mina vänner jag haft här så blir det aldrig lättare. Sad, but true. Aldrig har mina tårkanaler tömts som denna gång. Kan inte förstå att du ska åka, och kan inte förstå att jag inte får träffa dig förrän nästa sommar. Om nästan ett år. Älskar dig Findus.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Findus

Love you too <3

2012-10-11 @ 22:33:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0